Blog Standard

Ako som vytvoril influencera

Počas hľadania rôznych informácii o zuboch na rôznych weboch sa nám veľmi často stávalo, že sme natrafili na článok, pri ktorom sme sa chytili za hlavu. Na internete koluje veľmi veľa mýtov a nepravdivých informácií. Veľa z nich sa týkajú aj zubov a pomocou niektorých si môžu ľudia doma aj nepekne ublížiť. Preto nám spoločne […]
Prečítať
kto je freelancer

Kto je freelancer?

V praxi sa čoraz častejšie stretávame s pojmom „freelancer“. Tento výraz označuje človeka, ktorý sa rozhodol ísť vlastnou cestou a ponúkať svoje služby na nezávislej báze. Freelanceri sú odborníci, ktorí si sami určujú, kedy, kde a na čom budú pracovať, čím si vytvárajú flexibilný a autonómny štýl života. Fenomen freelancingu v posledných rokoch zažíva obrovský […]
Prečítať
ako zvýšiť predaj

Ako zvýšiť predaj? Tipy overené praxou

Zvýšiť predaj je cieľom každej firmy, ale nie je to jednoduché. A rozhodne to nie je len o tom, že investujete viac do PPC reklám alebo pridáte ďalšie príspevky na sociálne siete. Kľúčové je, že každá firma sa nachádza v inej fáze svojho životného cyklu. Môžete byť v rastovej fáze, kde je množstvo príležitostí, alebo […]
Prečítať
google ads formaty - rozmery 2025

Rozmery bannerov v Google Ads (pre rok 2025)

Plánujete si vytvoriť reklamné bannery do PPC kampaní v Google Ads? V Google Ads viete využiť rôzne typy reklamných bannerov v rámci GDN (Google Display Network). Tie si v tomto článku ukážeme a zároveň si ukážeme aj odporúčané rozmery týchto bannerov. Aká môže byť maximálna veľkosť? Bannery a obrázky v Google Ads majú svoje určité […]
Prečítať
reklamné agentúry | marketingové agentúry | slovensko

TOP marketingové agentúry podľa spontánnej znalosti a obratu

V marketingovom sektore pôsobí množstvo agentúr, ktoré sa líšia svojím zameraním – od digitálnych riešení po tradičný marketing a kreatívu. Tento článok ukazuje prehľad marketingových agentúr, ktoré sa na základe prieskumu go4insight.com (november 2024) umiestnili najvyššie v rebríčku spontánnej znalosti a zároveň ukazuje aký vysoký obrat dosiahli. Prieskum zohľadnil agentúry, ktoré boli respondenti schopní spomenúť […]
Prečítať
Facebook rozmery - 2025

Rozmery bannerov na Facebook v roku 2025

Či už plánujete vytvoriť novú Facebook stránku pre vašu firmu, pridať nové príspevky alebo spustiť reklamu, je dôležité venovať pozornosť správnym rozmerom. Tieto rozmery sa líšia v závislosti od typu zariadenia a používateľského rozhrania, a preto je dôležité vedieť, aké sú odporúčané veľkosti pre každý prvok. V tomto článku si ukážeme odporúčané rozmery pre rôzne […]
Prečítať

Ako si vybrať agentúru / freelancera

Keď hľadáme dodávateľa alebo niekoho do projektu, máme častokrát trhu široké možnosti na výber. Nie je však dodávateľ ako dodávateľ. Ako si teda vybrať toho správneho? V tomto článku si ukážeme ako by som si ja osobne vyberal freelancera na projekt alebo agentúru a na záver si ukážeme tip ako zaujať kvalitných freelancerov a agentúry. […]
Prečítať

Case study: Ako klient stopol kampane, lebo sa všetko vypredalo

V tejto case studies si ukážeme ako sa podarilo vypredať nehnuteľnosti v developerskom projekte. Sám klient ma v priebehu rozbehnutej spolupráce kontaktoval, aby som všetky aktivity stopol, lebo už nie je žiadna nehnuteľnosť dostupná na predaj. Na začiatku sme si zvolili vhodnú stratégiu, nastavili analytiku a pravidelne komunikovali, aby sme vedeli pružne reagovať na dopyt […]
Prečítať

Case study: Rast zo 191k na 1,9 miliónov

Rast si vyžaduje dlhodobejšiu prácu na kampaniach, optimalizáciu a postupné škálovanie aktivít a rozpočtov. S klientom sa nám podarilo za niekoľko rokov navýšiť viac ako 10-násobne mesačný rozpočet do reklám a zvýšiť vyhľadávanie značky o 733%. Prečítajte si case study ako som pomáhal klientovi pomocou mojich aktivít zvýšiť tržby zo 191k na viac ako 1,9 […]
Prečítať
X