Počas hľadania rôznych informácii o zuboch na rôznych weboch sa nám veľmi často stávalo, že sme natrafili na článok, pri ktorom sme sa chytili za hlavu. Na internete koluje veľmi veľa mýtov a nepravdivých informácií. Veľa z nich sa týkajú aj zubov a pomocou niektorých si môžu ľudia doma aj nepekne ublížiť. Preto nám spoločne s mojou partnerkou napadla myšlienka vytvoriť edukatívny projekt www.zapisnikzubarky.sk. Ten má za úlohu prinášať ľuďom pravdivé informácie a vyvracať nepravdivé informácie ohľadom zubnej hygieny a starostlivosti o zuby.
Projekt som síce založili spoločne s mojou partnerkou, avšak tak ako aj počas trvania celého projektu, tak aj v tejto case study budem k nej pristupovať ako ku štandardnému klientovi.

Vo viacerých článkoch si ukážeme ako sme pristupovali k stratégii, ako sme riešili začiatok projektu a akým spôsobom sme vytvorili influencera, ktorého sleduje tisíce ľudí, žiada o radu stovky ľudí a má záujem o spoluprácu množstvo firiem.
Výsledky
– 10 000 followerov na Instagrame za 14 mesiacov bez využitia platenej reklamy
– desiatky nových pacientov vďaka profilu a projektu za pár mesiacov
– Niekoľko tisícová mesačná návštevnosť webovej stránky
Za ten čas, čo existuje Zápisník zubárky si tento projekt prešiel viacerými štádiami, rôznymi úspechmi, no aj failami, ktoré nás výrazne posunuli.

Už od začiatku sme sa rozhodli, že sa primárne zameriame na budovanie brandu. Síce na prvých dátach nevidíte ihneď výsledky, no odzrkadlia sa až neskôr. My sme náš brand budovali naozaj dlho, investovali sme do jeho budovania množstvo energie a teraz z neho oberáme ovocie. Hlási sa k nám množstvo pacientov, dokonca aj z druhého konca Slovenska, pripadne niektorí aj z inej krajiny. Vďaka vybudovaniu našej značky sa nám otvorilo množstvo príležitosti a spoluprác.
Za 14 mesiacov existencie projektu sme získali na Instagrame viac ako 10 000 followerov bez použitia jediného centu platenej reklamy na Instagrame. Získať takéto množstvo followerov však nebolo jednoduché a stálo nás to obrovské množstvo energie a času, avšak stálo to za to. Pre niekoho sa môže zdať 10 000 málo, no publikum je naozaj kvalitné a zapájanie sa a interakcia publika je skvelá.
Za pomerne krátky čas sme získali niekoľko tisícovú mesačnú návštevnosť nášho webu. A to vďaka dobre nastavenej stratégie nášho brandu, kvalitným článkom a SEO aktivitám.
Články o projekte
#01 – Skromný začiatok
#02 – 2. etapa projektu – Web a nová stratégia
#03 – SEO a budovanie obsahu (pripravuje sa)
#04 – Ako riešim stratégiu (pripravuje sa)