Online kampane zamerané na efektivitu
Zameriavam sa na tvorbu kampaní v Google Ads, Facebook, Instagrame a Linkedine. V rámci online kampaní vo veľkej miere pracujem aj so Strossle.
Kto je PPC špecialista a čo robí (nerobí)?
Od roku 2023 pôsobím ako lektor na Skillmea.sk, kde môžete absolvovať môj kurz Google Ads pre mierne pokročilých a zistiť ako pristupujem pri správe a optimalizácii kampaní.
V daných reklamných platformách mám bohaté skúsenosti a výsledky, ktoré som získal na desiatkach projektov.
Čo pre vás môžem urobiť?


Som PPC špecialista s niekoľkoročnými skúsenosťami spravovania online kampaní z rôznych segmentov.
Pracoval som na rôznych e-commerce projektoch (fashion, elektronika, hračky pre deti, zdravie, alkohol, cestovný ruch, rôzne iné špecifické segmenty), projektoch zameraných na generovanie nových zákazníkov v B2C (developerské projekty, sieť kinosál, potravinový reťazec, sieť fitness centier, sieť salónov krásy, autoservis, predajca luxusných automobilov, predajca nábytku a množstvo iných segmentov) a B2B projektoch zameraných na získavanie nových klientov (marketingová agentúra, IT služby, účtovnícky software, polygrafický dom, rôzne priemyselné firmy a množstvo iných B2B segmentov).
Ku klientom som maximálne úprimný, preto ak si klient želá niečo, čo nemá zmysel, tak mu to poviem, aby zbytočne nevyhadzoval peniaze. Každú kampaň prispôsobujem klientovi na mieru.
Ak vidím v niečom problém a zlý nápad, upozorním na to. Spoločne s klientami sa snažím zamerať na tie kanály, ktoré im prinášajú reálne výsledky a majú zmysel. Zbytočným a neefektívnym aktivitám sa snažím vyhýbať a tým šetriť klientovi peniaze.
Počas práce na PPC kampaniach pracujem s rôznymi nástrojmi. Najčastejšie využívam:
- Google Analytics (GA4)
- Google Ads
- Business Manager
- Heureka
- Favi
- Glami
- Looker Studio (Google Data Studio)
- Google Tag Manager
- Hotjar
- Mergado
- množstvo iných ...